Ingin menyertai kelas? Isi form ini

Name:
Email Address:
FB
Phone No
Lokasi Anda
Ingin Menyertai Kelas Di Lokasi Mana?

Form provided by Freedback.
Sila BACA syarat dan Silibus kelas. serius sahaja isi Form ini, JANGAN buang masa Anda dan masa SAYA.

Selasa, 5 Januari 2010

Kelas Langsir dan Tudung di Ipoh


Pada 9hb Januari 2010,
Kelas Langsir dah tudung akan di adakan Megoplex billion tingkat 3,
Kelas bermula pada 9.30pagi.


Perserta di kehendaki membawa
-Pembaris L
- Gunting
- Calculator
- Jarum Peniti
- 4Meter tape langsir putih ( bg peserta kelas Langsir sahaja)


Pendaftaran masih di buka.

pada yang berminat boleh mendaftar rm50, dah baki yuran boleh di jelaskan pada 9hb january nanti.

Acc pembayaran boleh di pilih di sebelah kanan blog ini.



Berikut antara Testimoni peserta yang telah mengikuti kelas jahitan ini.


** Terima Kasih, kejap aje jahit langsir tadi, Nanti kalo akak buat kelas romand blind kat cni bagi tau ya, taun depan boleh kumpul budget. TQ ----- Hafiza Putrajaya.


**Akak dulu saya pernah belajar manik dengan akak, dan saya masih ambil tempahan manik sekarang. Saya harap bila saya masuk kelas langsir nanti saya akan ambil tempahan langsir pula.---- Azna Ipoh.


**seronok gi kelas roman blind ari tu...tak sgka semudah itu jahitnya...thanks kak ina atas ilmu yg diberi....mmg rugila sapa yg tak belaja paten RB tu :)--- Najjah Sepang.


**Kak, kelas langsir memang best, rupanya senang je jahit langsir ye. Tq kak sebab ilmu yang akak trunkan lia dpt belajar teknik2 jahit langsir yg canggih2. Ade rezeki nak join kelas ke 3 plak.---Lia Ipoh.


**komen saya setulus hati...asalnya saya ni zero bab jahit langsir ni...tapi teringin nak belajar sbb minat menjahit...ternampak iklan kelas langsir online kak ina ni.... sajala nak join kan...saya dari tak tau apa2 skrg dah bykla design yg saya da blajar...rupa2nya senang...byk tips dan trick yg saya dpt...tak rugi join kursus langsir ni berbanding beli buku langsir yg tak tentu boleh faham tu......memandangkan kerja full time, so teringinla nak ambil kelas online dgn kak ina boleh suit dgn time free saya...alhamdulillah walaupun secara online, kak ina byk bantu saya dari segi penyediaan nota dan contoh sebenar, siap dgn kain utk latihan dibuat langsir..sgt rasa berbaloi...kak ina pun rajin online dan membls setiap sms saya kalu saya masih tak faham ttg sesuatu...apapun servis kak ina mmg best... thanks a lot :) --- Subang jaya Radziah.

2 ulasan:

  1. naiz, nak betulkan sket.. kat atas tu bkn 'quotation peserta' tapi 'testimonial peserta'.

    neeway teruja ngan kelas langsir nih.. pernah belajar dulu2 ngan pn ann, tp x prektis.. rasanya dah lupa.. kena gi refresher course nih..

    BalasPadam
  2. Thanks azie. naiz dah betulkan dah. terima kasih sudi singgah sini. praktis make perfect. nanti try yaa....

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails