Ingin menyertai kelas? Isi form ini

Name:
Email Address:
FB
Phone No
Lokasi Anda
Ingin Menyertai Kelas Di Lokasi Mana?

Form provided by Freedback.
Sila BACA syarat dan Silibus kelas. serius sahaja isi Form ini, JANGAN buang masa Anda dan masa SAYA.

Selasa, 19 Mei 2009

Jadual Kursus Terbaru.

Kursus Langsir, sulam manik dan sulam riben.
Langsir rm400-rm480
sulam manik rm180
sulam riben rm180

Kelas bermula pukul 9.30pagi.

1hb,2hb dan 16hb June 09
= Lokasi Ipoh, Dewan megoplex,
1hb- Langsir
2hb- Manik
atau
- sulam riben
16hb- Langsir/manik

13hb dan 14hb 09
Lokasi Taiping SSL Traders Hotel.
- Langsir.
14hb Lokasi Kompleks sukan rakan muda kamunting.
- sulam manik dan sulam riben.

Hubungi
Puan Ina 019-9988331

Insyallah saya bercadang akan mengadakan kelas langsir dan sulam riben di Penang dan Kelantan.
jika ada yang berminat boleh register,
Feedback dari pihak tuan puan, membolehkan saya menyusun jadual ke penang dan kelantan. Ada sambutan insyaallah saya akan aturkan jadual nanti.

Namun sekiranya anda berada diluar lokasi yang saya nyatakan, anda
boleh juga meninggalkan pesanan kepada saya melalui shoutbox disebelah, email or sms saya mengenai minat anda menyertai kelas saya. insyaallah, ada sambutan sy akan kelokasi anda.

Kini saya menawarkan pakej group,
setiap group minima 3org akan mendapat less 5% dari harga Yuran kursus.

Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails